wtorek, 29 maja 2018

Ruletka

Niedawno testowałem ruletkę. Przeczytałem gdzieś że można na niej zarobić stosując pewną zasadę. Postanowiłem to sprawdzić, zainwestowałem i...:) Najpierw opowiem o całym procesie. Rejestrujemy się na internetowym kasynie, wpłacamy swoje środki (większość kasyn podwaja lub potraja lub zwiększa razy X kwotę wpłacana abyśmy mieli czym grać) i gramy. Wybieramy klasyczną ruletkę i obstawiamy raz czerwone raz czarne. Jeśli przegramy stawiamy poprzednią kwotę razy dwa i zmieniamy kolor na drugi. A więc jeśli na początku postawiliśmy 1 żeton na czerwone i wypadła liczba z czerwonym polem wygrywamy dodatkowy żeton. Jeśli postawiliśmy na czerwone a wypadło czarne stawiamy 2 żetony na przeciwny kolor, jeśli znów przegraliśmy stawiam 4 żetony zmieniając kolor. No i wszystko pięknie i wspaniale, wygląda prosto, wystarczy tylko klikać itp.. Niestety, albo ja jestem pechowy albo po prostu sposób nie działa w 100% nie udało mi się trafić w obstawiany kolor 9 razy pod rząd, a kasa niestety się skończyła. I tyle było z zarabiania na grze w ruletkę.

Pieniądze:
  • Podobno można zarobić spore sumy, ale niestety nie w moim przypadku gdzie nie zwróciła mi się nawet inwestycja
Czas:
  • dużo czasu nie zajmuje klikanie, i dosłownie 20 min zajęło mi przegranie wkładu własnego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz